Bästaste darlingdagen men sämstaste vägningsdagen!



Upp i ottan och snabbt iväg till vackraste golfbanan på Romeleåsen. Det var helt underbart väder, solen sken och jag med (tror jag) för det var som om att jag aldrig haft uppehåll med mitt spel, det var nog första gången i mitt golfliv som jag spelade bättre än sambon! Vi åt en god lunch utomhus och satt och tittade varandra djupt i ögonen NOT... Ni som känner Fredrik vet att han inte gör sånt ;)



När vi kom hem städade vi i trädgården och åkte till tippen. Vi slängde väl två släp fulla med skit men jag hittade lite fynd som åkte med hem.  Sånt kan man väl inte slänga???

Nu sitter jag och känner av två röda kinder och trötta armar/ben och längtar upp till golfen igen. Jag vägde ju mig idag med, jagh kände på mig att det inte alls var ngt bra. Jag hade gått ner 0,1 kg... Kunde lika bra varit 0 eller ett plus. Nä nu får vi skärpa oss.

Puss & Kram


 


Kommentarer
Postat av: Helen

fyyy....man får faktiskt inte ta saker från soptippen....fyyy.....



Kom igen- nu planerar du bara din mat bättre så blir det bra nästa vecka igen.

KRAM

2010-04-13 @ 22:24:00
Postat av: sara ♥

ser UNDERBATRT ut med golfrunda!

2010-04-14 @ 04:25:33
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Jeanette W

Riktigt riktigt avis på er dag! Sån skulle jag och Johan också behöva! Hoppas det iaf blir fint väder i helgen så vi kan göra något kul också!



Malin.... man kan inte rasa i vikt varje vecka... 0,1 är inte alls dåligt och behöver inte betyda ett dugg att du ätit eller planerat maten dåligt! Nästa veckan kanske det blir superresultat ist. Det är genomsnittet per vecka du ska titta på.



Sv: Jag gjorde faktiskt såsen igår på Oatleys 6 % havregrädde, men jag skrev vanlig grädde ändå =) Jag lagar ju mjölkfritt eftersom Jonna äter det.



Visst är hon duktig på att rita :-D Hon ritar såna gubbar hela tiden nu och de blir bättre och bättre, haha!

2010-04-14 @ 06:46:45
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Jeanette Wassberg

Haha, kan skriva ett tack till dig också för jag är faktiskt glad att du finns :-D <3

2010-04-14 @ 21:57:29
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0