Du är Livet!

Jag funderar.. Igår var det 13 år sedan min raring höll på att förlora sitt liv. Han kämpade för att rädda sin vän, men även för sitt eget liv. Jag kan inte förstå vad han har varit med om, jag kan inte ens i min vilda fantasi tänka mig in i hans innersta och veta vad han bär med sig. Jag satt och tittade på reportaget kanal 5 gjorde om honom och tårarna bara rinner.

Fredrik♥
Stackar stackars mitt hjärta!! Underbara Fredrik, du kan inte ana hur djupt jag älskar dig för den du är! Olyckan gjorde dig till en fantastisk människa och det går inte med ord att beskriva hur fin du är! Jag förstår att du lever med ngt obeskrivligt inom dig, men du vet vem du är och du vet vad du vill med ditt liv, det vi andra så ofta glömmer, att LEVA! Fortsätt sprida din värme och ödmjukhet för det är nog det som blev din uppgift här i livet, att vara en förebild och inspiratör för andra.

Jag kan inte med ord beskriva vilken respekt jag har för dig Fredrik, och jag kan inte heller sätta ord på mina djupa känslor. Det finns inte tillräckligt med ord för min kärlek till dig....


ÄLSKAR!!!!!
♥♥



Kommentarer
Postat av: sara ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-23 @ 07:04:45
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skulle skriva lite hjärtan jag med tänkte jag, men nu har Sara gjort det för oss alla tror jag ;-)



Kärlek det är vad det är Malin <3

2010-04-23 @ 08:09:45
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Ja, det var otäckt. Jag är för känslig för sånt. Mina tårar sprutade också då jag såg det...snyft. Söta ni är ihop. Snygg bild på dig förresten, Malin.

2010-04-23 @ 20:48:51
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0