Gamla kort

Ska jag skratta eller gråta? Herrejisses vad smal jag var! Det tyckte jag ju absolut inte då! Nu ska jag sätta upp ett kort när jag vägde 60 kg och titta på det och tråna!

Idag har jag inte orkat gå för min rygg men i morgon MÅSTE jag ut. Det har verkligen varit en tråkig dag, har nästan glömt vad jag gjort/inte gjort... Ätit har jag iallafall! Jag är superhungrig just nu och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag får väl skynda mig i säng så att jag kan vakna fort igen... Mina amningspoints har rykt och det märks!

Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är också hungrig...hela tiden..

2010-04-04 @ 23:27:17
Postat av: Jeanette W

Det var när jag slutade amma som mitt viktväktande sket sig =( Jag var också konstant hungrig! Hoppas du fixar det, vilket jag tror du gör! Jag vill också börja igen och har sagt att imorgon tisdag, när livet återgår till det normala, så ska jag sätta fart igen!



Sv: det var inte i hennes blogg fick jag reda på sen utan i hennes bilddagbok! Hon har nu spärrat sin sida så inga andra än hennes kompisar kan skriva i den! <3

2010-04-05 @ 08:44:43
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Jeanette W

Sv: Japp nu är det skärpning och imorgon kommer jag att bikta mig! Nu är det slutätit!

2010-04-05 @ 11:43:09
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0