Mitt liv är inte så viktigt




Idag har jag varit med mina mammor och fika sen gick vi en lång härlig promenad tillsammans. Jag var ute i två timmar och njöt. Kan ju avslöja att mina fräknar börjar visa sig. Ja syrran dom har jag alltid haft ;)
I kväll har jag jobbat med mammas företag med löner och sjukfaktureringar, det är faktiskt jätteskoj!

Maten.. humm.. ätit mina points men kanske lagt dom på fel saker....

Vad händer i helgen då? Jo Fredrik jobbar och Gabriel ska till sin pappa. Det blev lite omkullkastning av alla planer eftersom vi inte fick veta förrän i kväll att Gabriel skulle åka, grrrrrrrr.... Jag har också ett liv fast jag har en bebis.... Men det är väl inte så viktigt? Jag har ju bara fullt ansvar för de två stora, allt med sjukdomar, uppfostran, läxor, aktiviteter, föräldrarmöten, utvecklingssamtal, uppvisningar, matcher, kalas och alla omkostnader, så vad är en helg då? Ledsamt att mitt "hårda slit" och totala ansvar inte kan uppskattas så mkt så att man kan få lite respekt..

Tacka gudarna för att Fredrik är så underbar mot mina fina barn! Han tar fullt ansvar även om han inte är Cornelia och Gabriels biologiska pappa, och han är förbannat duktig på det med!!!! Han gör mig till en bättre mamma och barnen avgudar honom. Jag kunde inte ha mer tur. ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARING!!! Och snacka om att Cornelia och Gabriel har tur!!! Varje dag (om han inte jobbar) ser han först till att deras behov som läxor etc blir tillgodosedda, sen hans och mina.

Det är inte bara barnen som är lyckligt lottade, det är även jag! Den djupa kärlek jag känner är fantastisk! Min underbara Veronica sa till mig häromdagen, "Malin jag har aldrig förstått hur du känt innan men jag gör det nu när jag själv känner total lycka". Det är precis det jag känner TOTAL LYCKA!!!!

                    
♥ Finns inget finare ♥



Kommentarer
Postat av: sara

ja malin, du har verkligen en valdigt fin familj ♥

2010-04-09 @ 03:32:05
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Helen

Malin fördelen med en blogg är att du kan skriva vad du vill. Gör det!!Fördelen är jag också att man kan kommentera vad man vill....Det gör jag! Gillar du inte kommentarerna så har du ju ändå förmånen att ta bort den.



Om man inte visste så skulle man ha svårt att tro att det inte är Fredrik som är barnens pappa. Han tar synnerligen det ansvaret i alla fall.Det märks att dina barn har det bra och trivs i hans sällskap.



Han en bra dag!



2010-04-09 @ 07:36:20
Postat av: Veronica

Härligt att din viktminskning rullar på!

Kämpa nu när det kommer en helg, ja, jag tänkte bara på hur helgerna kan vara för mej... Man "unnar" sig ibland lite för mycket o "glömmer" promenader eller tröning...



5 kilo är asbra!

Kanske läser slarvigt, men står det nån stans vad din startvikt är? Eller hur mkt du ska ta bort eller så. Är himla nyfiken...

Tycker bilden på dej som 60-kilos pingla är fin, men jag tror du skulle vara lika fin med fler kurvor!! Liter mer hull menar jag! Hur lång är du?



Fina ungar du har! Hur gammal är du?!



Kram Veronica

2010-04-09 @ 07:43:11
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Inte behöver du skämmas för din övervikt! Vi är måga med samma problem!!!

Jag har varit uppe i 103 kilo, då var jag visserligen gravid, men efter det stod jag kvar på 96 kilo innan jag började gör ngt åt det!

Kom ner till ca 73-75 kilo men har då åter igen gått upp så jag stod på 84,5 sist jag vägde me. Ska försöka låta bli vågen till på tisdag som får bli min väg-dag.

Jag är inte heller så lång, 169 cm.



Men hur gammal är du?!

Tillsammans peppar vi varandra och når våra mål!!

Jag har 10 kilo då ungefär nu som jag vill ta bort, vägde en gång i tiden oxå under 65 kilo, men jag tror inte det är möjligt längre... Är för gammal o fött fött barn o allt du vet... Man får försöka tänka realistiskt... HA hha

2010-04-09 @ 12:05:08
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Jeanette W

Malin du är så duktig! Du kämpar så fint!



Skönt att Fredrik är en sån bra bonuspappa! Underbart härligt!



Sv: Jag har använt den där sidan som du skrev om ;-) så gott jag kunnat iaf :-D

2010-04-09 @ 21:34:44
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0