Minus på vågen!


Idag var jag i skogen med min mammas jobb. Och vill ni veta en hemsk sak, JAG SPRANG!!! Inte länge men dock... Jag som hånar alla som är så knäppa och utsätter sig för något så hemskt. Men men,,, nästa gång ska jag springa en minut till istället. Litet steg för mänskligheten men ett stort steg för denna tjockis!

Jaha så var det vägning igen, jag var lite nervös efter lördagens hetsätning av brända mandlar... Men hallelulja -1kg! Jag ser ju hur allt blir så enkelt med planeringen. Jag småäter inte alls lika mkt och jag nöjer mig på ngt konstigt vis.

Nu blir det dock två jobbiga dagar. Jag ska på kurs och då kan man inte påverka sitt matintag så lätt. Jag får försöka motionera lite extra!

Börjar likna ngt nu :



Kommentarer
Postat av: Helen

Du är duktig du! Det går som en dans ju!

2010-04-27 @ 22:40:06
Postat av: sara ♥

WOW, härligt jobbat!

2010-04-28 @ 02:46:44
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0