Ommöblering!

Jag trodde inte det var möjligt att ändra igen men det går alltid att flytta några saker.. Jag fixade så att den lilla fick en myshörna i tv-rummet så att jag slipper ha alla hennes saker överallt. Det blev mkt bra!
Jag ändrade lite i hennes rum med och nu har jag kommit på att jag vill göra en mobil med "rosett-fjärilar". Knäpp, jag vet!

 Ber om ursäkt för suddig bild och dåliga tapeter(dom ska snart bytas ut)!

I morse hade jag gått upp i vikt, hur kul var det då??? Så idag har jag knappt ätit istället och det är ju helt fel!

När sambon kommer hem ska vi ge varandra massage så därför blir det en tidig bloggning i kväll!

Kommentarer
Postat av: Jeanette W

Lilla söta mysMiran =)



Sv: jag fotade med mobilen så jag ska bara leta rätt på kabeln till datorn så ska jag lägga in bilden =)

2010-04-12 @ 07:01:00
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0