Påsklunch hos mamma och pappa

Jag fick sovmorgon idag! GÖTT, klockan tio vaknade jag med ett ryck! Jag skulle ju hinna med mkt innan påsklunchen....

Jag promenerade dit men familjen körde, samma sak hem. Det är en lång runda och sammanlagt blev det nästan 1,5 timme idag! HÄRLIGT!

Jag bakade en sockerkaka utan fett, gott med ngt att smaska på till kaffet. Det var kanske bra att jag inte kunde äta så mkt av påskbordet =). Ikväll åt familjen pizza men jag valde kyckling och sallad till det. Godare och nyttigare!
Nu väger jag lika mkt som jag vägde innan jag blev gravid precis! Skönt.. men då vägde jag 15 kg för mkt så det är dom kilona vi ska kämpa bort nu.

Ikväll har fantastiska Solsidan visats, LOVE IT!!!!! Nu ska jag fortsätta sy mitt överkast som jag började med 23:00 igår kväll.. Hur dum är man?


Kommentarer
Postat av: Helen

Vill smaka kakan....spara til mig...

2010-04-03 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0