Sugen så jag kan dööööö..

...på godis!!

Idag har jag bakat med världens bästa dotter Cornelia och hennes kompis. Det blev kanel och vaniljbullar, en misslyckad socker/äpplekaka och chokladbullar till sjuka älsklingen. Jag är så grymt sugen på en sockerkick men ska inte såklart!!

Satsade helhjärtat på en middag som verkade så god så blev jag grymt besviken när jag åt den. Ser gott ut om inget annat. Det var heöt ok men jag skulle helst vilja ha dubbelt så mkt sås på.
 Asiatisk wok med svamp och annat

Min lilla dotter är lite tråkig för tillfället så när hon är vaken sitter jag med henne i knät. Och jag som har så mkt att fixa med!!! Men man får ju ta den tiden till henne...

Vägning i morgon, min dumma rygg har inte gjort så att det känns toppen precis.. Har ju inte varit ute och gått på 3 dgr. PANIK!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette W

Jag känner precis likadant... Jag dör av godissug! Hade jag haft nått hemma hade jag vräkt i mig =(



Nu ska jag härda ut till lunch och sen ska jag äta mig riktigt mätt så jag står emot på em också...



Hoppas allt är bra idag <3

2010-04-06 @ 10:59:25
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0