Tråk..

Orkar knappt skriva,.. trött.. Har varit en dag med full rulle igen och totalt noll koll på maten. Så nu vill jag bara blunda för checklistan och låtsas att den är precis som den ska! Tror ni att det hjälper?? Jag låtsas det i alla fall.

Min struma har blivit "bättre" så läkaren ringde och ville dra ner på medicineringen om det fortfarande var så om en månad. Men va??? Det är ju bra om jag får för mkt levaxin, då går man ju ner i vikt ;)

Usch har inget roligt att skriva så jag lägger ner!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo tack, dina tummar hjälpte, jag kom iväg o tränade i torsdags! =)



Jag har sökt till vårdadministratör och till undersköterska... På omvårdnad kommer jag med säkerhet in säger studievägledaren, OM det är tillräckligt många som söker så det blir en kurs...

Till vårdadministratör är det svårare, fler sökande och jag måste ha engelska B vilket jag håller på att plugga just nu... Får väl se hur det går...

2010-04-17 @ 07:47:37
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0