Vårkänslor betyder närmare sommaren i bikini!



En klok Karin skrev på Facebook, Visst gör det ont när knoppar brister,varför skulle annars våren tveka?
Det finns hopp i alla fall. Se på mitt Magnolia träd så är det väl ett bevis om ngt?

Bara det att: ångesten över sin vikt ökar med upptakten till sommaren med. Jisses, jag inte lust alls visa upp mig (skriver jag och stoppar in ett chips i munnen) på stranden! Mage som hänger och tuttarna kommer väl till att hänga lite dom med när man ammat klart. Suck...

Jag tittade på kanal 5 och reportaget om Fredrik, och nedan kunde man kommentera och det hade ju en Nina gjort; Fredrik är snygg och sexy, och vilka vackra ögon! Ojojoj han har en beundrare, roligt för honom och jag blir stolt så att jag spricker (men även lite stött...). Han är ju min ju! Bara min!

Idag bestämde jag och två kompisar att vi ska göra 10 sit-ups om dagen, jag har ett svagt minne om att jag sagt detta tidigare?? Jaja det finns inga bevis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0