Bekännelse!

Nu kommer det, jag vill erkänna.... Meddelat min chef så nu känns det okej att berätta för er alla andra.
                                                      JAG SKA BÖRJA PLUGGA!!
Jag har kommit in på MASSOR av utbildningar men valt ut två som verkligen är min grej: Kompetensutveckling av personal och Rekrytering och Urval. Tyvärr får jag tacka nej till arbetsrätt utbildningen men det blir att läsa heltid till hösten med Mira hemma och en man som alltid jobbar. Hu....... Arbetsrätten kan jag ta en annan termin. Eftersom det är svårt att komma in på den sistnämnda utbildningen så kan jag inte tacka nej till den. Det tråkiga är att inte få träffa sina arbetskamrater så ofta, men jag har funderat mycket och detta är rätt för mig av många anledningar.

Idag höll jag på att lacka ut på CSN, jag ska söka lite bidrag och lån, nejnejnej jag har visst inte avslutat en utbildning, HALLÅ MISSADE EN TENTA VÄRD 2 POÄNG!!! För att jag helt plötsligt var tvungen att avsluta min studier för att barnens pappa skulle flytta typ 100 mil bort (Inte riktigt men det känns så långt bort för barnen). Med godkänt läkarintyg var det inga problem. Fnulanbulan ringer doktorn med en gång och nu är fallet avslutat. Att det ska vara så jobbigt!

Så nu är det officielt, jag ska bli student och det känns helt rätt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vad roligt, Malin!! Grattis Grattis! Det kommer du klara galant :) Hoppas bara inte det inverkar fööööör mycket på ditt bloggande ;)Kram

2010-08-19 @ 10:04:47
Postat av: sara

Åh va KUL Malin! Åh GÖTT att det känns bra! vi känslomänniskor måste gå igenom lite ångest först. innan vi lyckas identifiera magkänslan bland alla andra känslor. men när vi hittar den kan det inte annat än att bli LOVELY!!!!

2010-08-19 @ 17:09:46
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Veronica

KUL!

2010-08-19 @ 22:09:30
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heja heja heja! Du kommer klara det galant och jag tror du kommer älska varje stund! Du kanske blir som min äldste son och säger: Jag älskar skolan det finns ingen anledning att jobba i hela livet ;-).

KRAM KRAM KRAM

2010-08-20 @ 07:20:10
Postat av: Helen

Förlåt .....skrev inte mitt namn i förra inlägget.

//Helen

2010-08-20 @ 07:21:58
Postat av: Lisa ♥

Åh, så kul att du också ska bli student! Själv pluggar jag andra året och läser ekonomi. Ganska tufft med familj och två barn! De ska planeras och det krävs nog bra med diciplin som ibland sviktar. Man orkar inte hur mycket som helst, eller?



jag tror att du kommer tycka det är jättekul att studera iaf, för det är vansinnigt roligt (även om det är tufft). Kramar från Lisa

2010-08-26 @ 17:46:49
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0