Döden

Nu kom tankarna igen efter att min mammas kusin dött. Ska jag bara försvinna sådär bara? Ska jag bara dö och bara vara borta från allas liv? Hur ska jag klara av att bli lämnad av folk jag älskar? Jag tror att; I´m loosing it.... Helt förskräckt för alla dödligheter! Jag kan inte se en film där ngn blir det minsta lilla skadad för då mår jag illa! stackars Fredrik som gillar all film, men han får väl allt ta och titta utan mig.

Sluta dumma hjärna att grubbla så förbannat mkt! Det är faktiskt jobbigt för en som mig med kontrollbehov att behöva dö, för jag vet ju inte när och hur och kommer väl aldrig till att få veta exakt heller.


Jag fick glada nyheter när jag kom hem från semestern i alla fall! Jag har kommit in på en utbildning i Malmö på halvfart, Kompetensutveckling av personal på 60 p. Det är läskigt att börja plugga men jag tror att det är bra för mig. Jag ska kunna arbeta samtidigt som jag pluggar denna utbildningen så ekonomiskt blir det ingen katastrof. sen blir det ju lite arbetsrätt med i höst, jag har kommit in på två olika och får nog bestämma mig för vilken av dom jag ska rikta in mig på. Usch vad jag gör saker...


Kommentarer
Postat av: Helen

Jobbiga tankar som måste bearbetas....förstår att du lider.



Men å andra sidan...du kommer få så mkt roligt med dina utbildningar så du kommer inte hinna tänka så mkt. Det är jättekul att du ska börja studera- det glädjer mig av hela mitt hjärta. GRATTIS att du kom in.



KRAM

2010-08-08 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0