Jag är bekväm!

mms_img18611 (MMS)

Jag får nog erkänna att det faktiskt är så att denna damen är lite lat och bekväm. Jag vill inte plugga eller läsa mig till saker, jag vill bara kunna! Jag vill få kunskap gratis. Som med vårt golfspelande till exempel, jag vill spela bra men jag vägrar att träna för det är tråkigt. Jag vill ha ett toppen jobb men jag vill inte plugga. Jag vill ha en fantastisk kamera men jag vill inte läsa manualen för att lära mig hur den fungerar för det är jobbigt. Förstår ni? Lite bekväm och lat är jag nog allt. Idag har vi haft en fantastisk golfdag! Fredrik har fått inflammation i en tå och det gjorde att han inte kunde jobba igår eftersom han bara har ett ben så är det lite svårt. Men idag kunde han stödja på benet så vi åkte iväg till tävling inom Handitouren. Vilka människor!! Det är fantastiskt att se alla dessa kämpande individer med diverse handikapp, allt från enbenta till enarmda personer (höll på att skriva banditer...) spela på lika villkor. Vi hade en jätte trevlig runda och massa skratt. Och så underbart att få vara med Fredrik! Jag har beklagat mig ganska mkt att vi aldrig hinner med varandra så tur i oturen blev han sjuk i lilla plutt tån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0