Jaha va ska jag skriva om nu?

Humm... verkligen att jag får tänka till... Humm....

Jag kan väl berätta att jag varit och vägt mig, ner 1,5 kg, semesterkilona därmed borta. Kan jag dricka och äta mer nu igen då eller?
Lite skumt med en sak, helt plötsligt så känns det inte så stressigt med bantandet. Jag är ganska nöjd om jag håller mig där jag är nu, men går jag ner mer är det en bonus! Skumt att jag kommit så långt.

Har inte alls något skoj att skriva idag alls, vill du har roligt kan du ju alltid kolla in ngt uttjatat klipp på youtube eller nått annat meningslöst. Jag är ego girl idag och vill bara läsa Snabba Cash boken som jag ÄLSKAR!

I morgon kommer ett stort avslöjande, missa inte ;)
Som ungdomarna skriver... åver änd aot


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men så härligt att semesterkilona är borta o att du känner dej nöjd om du står stilla i vikt! Härligt ju! GRATTIS till det!



Lite nyfiken på avslöjandet är man ju oxå förstås!

åver änd aot.

2010-08-18 @ 11:54:57
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0