På ett sjuhelsikes humör

Stackars familj, jag är värre än både pest och kolera på samma gång!!! Jag har en bomb inombords som nog exploderar snart. Det tickar snabbare och snabbare, stubinen är kortare och kortare!

Så är jag när det är kaos i mitt liv, när det är rörigt och jag inte har kontroll! Känns som att jag inte vet någonting och jag är smått förvirrad och trasig inombords. Så många tankar och funderingar och ingen som kan reda ut skiten åt mig.

Nu visar det ju sig att mina studier blir heltid till hösten, hur i h*lvete ska jag hinna med det men en liten som kräver ganska mkt av sin mamma för tillfället. Ska jag ändra så att jag är studieledig istället för mammaledig? Vilket är bäst egentligen? Det spelar ingen roll för min arbetsgivare, men för min del gör det. Och hur ska jag jobba/plugga till våren?

Sen röran i hemmet, JAG KRÄKS!!!!! Att vi inte bara kan hålla ordning som alla andra!!! Varför denna förbaskade röra??? Det gör att jag mår skit, men trots det kan jag inte förmå mig att städa vackert varje dag. Suck.....


Bild lånad av: http://threeofakind.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Veronica

VAd då fint o städat som alla andra...?! Inte här i alla fall! Men jag känner ofta som du när det är rörigt, får ångest, nästan panik.... Tyvärr fattar inte mina barn det, plockar fram, jag ställer undan, pysslar o klipper småbitar, målar o kladdar, hoppar i hallen med grusiga skor o ja allt du vet...



Allt det andra brukar lösa sig, det är bara ovissheten innan som brukar kännas rörig o lite jobbigt!

Kram

2010-08-12 @ 08:29:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Malin vi är sååååååå lika du och jag! Jag är som du och vet du vad... jag tror mycket av vårt kaos inombords beror på sköldkörteln!



Igår började jag med en ny medicin, Liothyronine och den ska hjälpa till mot det "psykiska" och jag hoppas verkligen att den gör det och ger mig ett lugn...



Jag tycker du ska vara studieledig ist för mammaledig och spara dagar och ha dom sen när du börjar jobba igen. Du har ju fram tills att Mira är 8 år att ta ut dom!



<3

2010-08-12 @ 12:45:29
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Malin vi är sååååååå lika du och jag! Jag är som du och vet du vad... jag tror mycket av vårt kaos inombords beror på sköldkörteln!



Igår började jag med en ny medicin, Liothyronine och den ska hjälpa till mot det "psykiska" och jag hoppas verkligen att den gör det och ger mig ett lugn...



Jag tycker du ska vara studieledig ist för mammaledig och spara dagar och ha dom sen när du börjar jobba igen. Du har ju fram tills att Mira är 8 år att ta ut dom!



<3

2010-08-12 @ 12:46:03
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Agneta

Kom hem här när som helst så blir du lugn efter att ha sett vår röra! Nej, förresten....vill inte att du svimmar.;) Den är garanterat värre än er, speciellt just nu! Suck!! Ständigt dåligt samvete...

2010-08-13 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0