SKITNERVÖS!!!

Hu.... nu gäller det, ska snart köra in till skolan. En ny värld och nya utmaningar. Jag förstår inte varför jag är så nervös, tror att jag är så förbannat rädd för att det ska visa sig att jag är dum i huvet och inte kan nånting! Att alla ska komma på mig hur blåst jag egentligen är :)

Jaja... bit ihop, var stark och ge dig in i striden, det har jag gjort förr och har överlevt!



SUCK jääääääääääääääävligt irriterad....

Nyss kommit hem och är minst sagt chockad! Jag pratade med studievägledaren för kursen som sa att jag med 99,9% säkerhet skulle komma in på kursen. Hon frågade till och med vilket av alternativen jag helst ville, distans eller på föreläsningar. Eftersom jag var reserv två så skulle det förvåna henne mkt om jag inte blev antagen. Så glad i hågen gick jag dit, för att veta att jag inte fick plats utan två andra fick plats???!!!!! Öööööö Vad hände nu???? Skitbesviken och förbannad är vad jag är nu. Men men inget att göra åt, det är väl meningen och ärligt talat kan det bli tufft att plugga heltid med Mira hemma. SUCK!!! Och SNYFT!!!! Får koncentrera mig på den andra utbildningen istället.


Kommentarer
Postat av: Helen

SKIT SKIT SKIT....men du det kanske är ödet som tar tag i det. Ödet som vill dig väl.



Du kommer in nästa gång och du kommer göra så bra ifrån dig så att du garanterat kommer bli kursetta!

Du är en klok och intelligent kvinna. Det du ska läsa kräver EQ och det har du massor av.



KRAM KRAM

2010-08-31 @ 20:36:42
Postat av: fnulan

Tack syrran! Känns bittert just nu. Tar arbetsrätten istället . Kram

2010-08-31 @ 21:20:28
URL: http://mirakelmira.blogg.se/
Postat av: Petra A

ÅÅåhhhhh vad dte är drygt att ladda till något och sen liksom laddaur och ladda om.....Iiiiiiiii!!

Men jag instämmer med föregående talare (skrivare), det är någon mening med allt!!

Och tackar som frågar , ja det har löst sig med klänning! Åhh jag har fått tag i en grön balklänning. Blir så vacker så.....Får t.o.m. midja. EN midja inte tre!Det var många år sedan ;)

2010-08-31 @ 23:04:57
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com
Postat av: sara ♥

Va surt!!! Men precis som du säger inget ont som inte har ngt gott med sig!

2010-09-01 @ 03:15:36
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0