TACK CAROLINE!

Jag blev så glad på Facebook idag! Kolla in vilken fin komplimang jag fick;

Caroline: Jag bara älskar din blogg, Malin!!! Den är så härligt ärlig och befriande ♥ Kram


Det är precis så jag vill att ni ska läsa den, ta den som den är och njut eller hata skiten! Jag skriver för att det är förbannat skoj och att jag är lite egotrippad, jag inbillar mig att andra är intresserade av mig och mina knäppa
tankar. Jag har alltid ett behov av att finnas och ta plats, och därför är en egoblogg fantastisk, ingen kan komma och avbryta mig ;)
Så PUSS Caroline!!!! Hoppas att du fortsätter läsa och säger till om bloggen börjar spåra ut!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha... LOVAR att aldrig sluta läsa <3

2010-08-03 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0