Till dig....

Jag vet någon som fått sitt hjärta krossat, jag vet någon som blivit sviken och jag vet någon som blivit bedragen.. Alla känner väl någon som stämmer in på det? Vad ska man säga till en vän som håller på att tappa andan och håller på att förlora fotfästet? Det jag säger hjälper inte mot smärtan som sitter i hjärtat. Jag kan bara finnas, lyssna och visa att jag faktiskt bryr mig. Visst är vänner fantastiska när det väl gäller.

Så till dig som behöver mig just nu, jag är här! Jag går ingenstans och jag ska försöka göra allt för att det ska kännas lättare i ditt hjärta för jag är din vän! Bara du vågar släppa in mig så ska jag våga hjälpa.


Kommentarer
Postat av: PiM

En vän som du Malin - borde alla ha!!



Kramar från EstetPetra

2010-09-01 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0