Varför blir saker snyggare bara för att de är på rea?

Jag fattar inte det? Kläder man aldrig annars hade kunnat tänka sig att prova eller köpa står man helt plötsligt och drar i bara för att det finns en rea skylt ovanför. Det känns mer okej att köpa något man bara känner lite sådär för eftersom det ändå är sååå billigt. Jag är bara sån som person, kalla mig snål eller ekonomisk.

Jag kom in på Mediamark idag och fick chocken när dom sålde (slängde) ut filmen Bruno för 9 kr!!! Den hemska, äckliga och vidriga filmen hade dom inte ens fått mig att köpa för en endaste liten skitkrona! Jag förstår varför dom har så många exemplar kvar, för vem vill ha den???? Dom kan ju dela ut den till gråa, trista och tysta kunder gratis. Det hade kanske fått dom till att reagera och agera lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0