Vad är det för hemsk syster man har???

Hon ska jag aldrig mer köpa paketer till.....

Dum, elak och hemsk är vad hon är!! Kom hem till henne ikväll och hon skrattar åt mina inlägg och säger "Men ojdå närmar sig en 40-års kris kanske?" Herregud är ju nästan 100 år tills dess! Dumma dumma elaka syster!! Ska nog göra slut med henne (och mitt under inläggsskrivandet kommer en bålgeting och klipper till mig mitt över ögonlocket... Gud straffar vissa direkt!) Nä, Milla, du vet att jag älskar dig!!

Jag har tagit itu med en jobbig sak.. Det är små grejjer som gör att jag oroar mig och inte kan sova och dom måste vi eliminiera. Ofta så skjuter jag på vissa saker för att jag är konflikträdd. Speciellt en sak känns otroligt pissigt just nu, men idag tog jag steg ett, jag är på gång.. Och bara att jag gjorde just den lilla jobba skitsaken så mår jag ett snäpp bättre. Yrar jag? Ja, men det är ni så vana vid! Men ni kommer att förstå sen ;)


Bålgeting; djuret från helvetet!! Sitter med ett pulserande och sjukt svullet ögonlock! Sambon skäller på mig för att jag försökte jaga ut den rackaren, han ska väl tycka synd???? Har ónt som f*n!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Stackars dig!! Och dumma dumma bålgeting som stack dig!! Kram

2010-08-13 @ 23:11:35
Postat av: Fnulan

Jaaaaaaaaaaaaaaa jäääääääääättesynd!!!!

2010-08-13 @ 23:13:40
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: gina

ohh fyy gumman vad hemskt :D



sv : taack så mycket att du kika lite i min blogg och att du gillar den väldigt gulligt av dig :D

jag skriver om mina barn jag med ibland :D



och sen så hoppas jag att det blir bättre det du skriver, ibland är det bara skönt att få kunna skriva av sig oxå hoppas att allting löser sig snart



hoppas att du får en god skön kväll/natt kram på dig

2010-08-13 @ 23:24:59
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Postat av: petra

Visst är det sköönt när manväl vågat ta steget att göra det där jobbiga, härlig känsla fast man kan känna sig lite taskig så måste det göras!! Den där mannen borde tycka jättesynd om dig och badda ditt öga ge dig ett glas vin och krama dig, sen jaga ut bålgetingen! hihihi! Ha det bra hoppas ditt öga är bättre nu!

2010-08-14 @ 09:34:51
URL: http://http://pesi.bloggplatsen.se/
Postat av: Kamilla

Ärlighet varar längst eller??? Ha ha. Hade det varit sambon som blivit stucken hade det varit annat ljud i skällan. För karlar är det ju alltid mest synd om om det är dem det drabbar.

2010-08-14 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0