Den kom idag! SOLEN!

mms_img43581 (MMS)

Den kom idag! SOLEN! Jag grävde ner mig i en sanddyna med en bok och bara mig själv som sällskap. Jag behövde ensamheten.. Det är förbannat ansträngande att leva som vi gör nu. Att det sen varit dåligt väder har gjort det ännu värre. Men jag fick lite ny energi idag så det är bara att köra vidare. Maten då... KATASTROF! Jag äter precis vad jag vill, hur mkt jag vill och när jag vill. Kilona ökar på men mitt semester humör blir bättre med god mat och glass i stora lass. Banta gör vi sen. Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Underbart att solen kom idag till er. Här har det regnat och varit trist hela dagen.



Jag gör som du nu på semestern- äter vad jag vill, dricker vad jag vill. Det får bli som det blir när det inte är som det är- eller hur?

2010-07-30 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0