Den nakna sanningen!

Idag var vi på Sveriges bästa strand, Sandhammar. Kolla artikeln i DN. Mallig är jag eftersom jag alltid tar dit våra gäster på besök- Den är bara helt sjukt fantastiskt!

Jag och sonen skulle på promenad längs stranden och rätt som det var började Gabriel fnissa.... -Han är naken mamma, det är helt svart där nere. Hahahaha och sen såg vi den ena efter den andra gick och släppte loss ordentligt. En man gick rakt emot oss och hälsade glatt! Va f*n, snacka om att jag flacka med blicken!!! Jobbigt ju, jag ville inte se hans gamla hängiga pung, och jag ville inte att han skulle tro att jag tittade!
Jag kan inte riktigt förstå tjusningen i det, men har inte heller tänkt testa. Jag tror att det var mest pinsamt för mig och Gabriel, för alla nudister ställde sig stolt upp i gräset och visade sitt binhang!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0