En dag för alla andra!

Jag är snäll, så snäll att jag är dum ibland! Idag har jag fixat en dag för alla andra ska må bra!
Jag agerade "inredare" (rättare sagt utredare eftersom det var en utemiljö..) till min systers uteplats.
Jag agerade frisör till Camilla som ska vara fin i morgon
Jag agerade massör till min systers onda rygg

Även om jag ofta tar på mig för mkt och hjälper alla andra på mitt eget hems bekostnad (oftast är det jag själv som tar det på mig) så mår jag bra utav det! Jag klagar och gnäller ibland att det blir för mycket, men säg då nej kvinna! Men mitt ego mår bra av att hjälpa till! Sen är jag dum i huvet för ofta får jag frågan om jag behöver hjälp, vad svarar jag då?? NÄÄÄ.... DET ÄR LUGNT! Det är det inte alls, men jag ska va så förbannat duktig!!

JAG MÅSTE SÄGA NEJ OCH SÄGA JA!!



Kommentarer
Postat av: Helen

TACK för massagen...har sovit som en prinsessa tack vare det.....lite öm idag men mkt bättre! KRAM

2010-07-17 @ 09:48:42
Postat av: Lisa ♥

Ja, det känns igen det där. Man vill vara snäll men samtidigt så kan man ju inte hinna med allt? Svår balansgång ibland. Men det hade förstås inte skadat om fler var som du, hihi!



Klart vi ska ta en fika en dag. Det är perfekt nu på sommaren då man kan sitta ute. Får se om flickorna o jag bakar något idagarna? Vi väntar på en regnig dag...hihi.

2010-07-17 @ 20:26:07
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja TACK Malin! Nu ska jag bli bättre på att locka håret själv :) Nästa steg får vara att göra uppsättningen :) Men det är jätteviktigt att inte glömma bort sig själv i allt...



Kramar

2010-07-21 @ 08:25:44
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0