Ett av 10000 projekt klara i alla fall

Jag har projekt överallt i mitt hus just nu. Det händer ngt i varje rum. Kul men jag mår inte så bra i stressmagen. I går fick vi besök och jag höll verkligen på att dö över att ta in denna gäst i mitt hem som det ser ut just nu..

Men igår blev en sak klar! Min morfar spikade ihop ett bord för mkt längesedan som jag fick. Det var allt annat än snyggt men morfar har ju gjort det som ung. Så nu målade jag det och fick ett lite finare nattduksbord. Alla skavanker syns men dom ser inte jag. Jag ser min morfar framför mig när han stolt spikade ihop sitt lilla bord till mormor!


Kommentarer
Postat av: Petra A

Synd att dom inte fick vara i kyrkan. Mina killar går på en liten privat skola och dom bestämmer själv hur dom vill ha det. Så skolavslutning på kvällstid i kyrkan. Kanonbra var det för alla barn som på så vis kunde få ha sina föräldrar närvarande.

2010-07-02 @ 18:41:26
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0