Fast í sanddynerna...

Vilka tvära kast det blir ibland. Igår fick Zara sin lilla bebis men en annan vän förlorade sin pappa. Man är lycklig för den ena men olycklig för den andra. Jag grät av lycka för lille plutten jag fick se ligga på Zaras famn i webcamen. Åååååå bebismammehjärtat slog för fullt!

Idag var dramatiska Fnulan igång igen, jag körde fast med bilen bland sanddynorna i Lomma. Som tur var kom det en vänlig själ och hjälpte mig, och såklart var det en arbetskamrat, typiskt... Ska man väl få höra det tills dagen för pensionen kommer.

Tyvärr hjälpte inte mitt jagande och dödande av spindlar igår! Regnet och det dåliga vädret kom på natten och jag var tvungen att återigen åka till stranden, ååååå så synd om mig!!!

Jag har ju glömt visa er resultatet av toalettmakeovern! Här kommer det:

 Före....


Efter....

Vi har lite småsaker kvar att fixa som handtagen och att vi ska sätta svart kakeldekor runt spegeln.
Hela "renoveringen" gick på 1700 kr!
TAck vare Tessans tips blev det gjort ngt åt skittoaletten, LOVE U!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skitsnyggt =) Duktiga du! Här har dom lovat regn i några dagar, men inte en droppe regn så långt ögat kan nå =S



Karl vaknade med snustorr blöja i morse och det är ju inte så bra, så måste försöka få honom än mer vätska....



Sköt om dig!



Kramis

2010-07-13 @ 07:18:33
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Supersnyggt!!!

2010-07-16 @ 12:50:21
Postat av: tessan

Blev hur bra som helst! Jag får dra igång här hemma igen...inte tappa stinget! Love ya oxå!

2010-08-31 @ 08:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0