Idag kom den inte!!!!!

Jag slapp den, känslan av att vilja ha en bebis till!!! Jag träffade underbara "Bebis" som är en vecka gammal, men moderskänslorna spelade  mig inte ett spratt! Jag känner mig nöjd! Visst är det fantastiskt med de nyfödda och jag gråter varenda gång jag ser en bebis födas, men för den delen vill jag inte ha fler. Det skulle vara för Miras och Fredriks skull i så fall, men inte för min egen. Jag får erkänna, jag vill ha det som det är! Vårt förhållande har inte förändrats ngt märkvärt och vi  har tre underbara friska ungar i detta hus, det är väl fantastiskt!!!

Så ni som tjatar om ett syskon till Mira, tyvärr, det är ganska kört med det! Vi har inte råd med ny bil ;)




Kommentarer
Postat av: Petra A

Så himla fina dom är!!

2010-07-18 @ 10:00:04
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-18 @ 12:21:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: PiM

Vilka fina barn du har Malin!



Kram

Petra (SoEs) =)

2010-07-19 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0