Jag ber om ursäkt tusen gånger om till all...

mms_img30206 (MMS)

Jag ber om ursäkt tusen gånger om till alla dom som är så otroligt duktiga på att kommentera min blogg. Jag bloggar via mobilen och det är så himla jobbigt att svara på allas inlägg då. FÖRLÅT! Och till er vars bloggar jag brukar läsa och kommentera, jag får ta igen allt när jag kommer hem. Jag har annat att syssla med just nu, som att ösa vatten och gå och diska. Puss på er alla som kommer in flitigt varje dag, ni gör det roligt att skriva!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är lite väl omständigt att kommentera via mobilen. Huvudsaken är att du har det bra. Kommentera hinner du säkert med sen! :)

2010-07-30 @ 13:45:57
URL: http://hennesegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0