Jag brukar ta en kvällspromenad ;)

Så sa jag när vi träffade min kusin på vår promenad på kvällen, sen skrattade jag och berättade sanningen, vi har gjort det två ggr ;)

Jag plockade på mig kläder i en affär idag och in i provrummet, ALLT var för stort!! Sambon skrattade och hämtade st 40 och ngt i M. Herregud vilken lycka, det var ju det som var felet, kläderna var för stora!! Och jag som beställde 3 bikinis igår från Ellos, i st 44...... Druknar nog men inte i vattnet ;) En härlig känsla och det sporrade mig en del!


Kommentarer
Postat av: Petra A

Så himla underbart! Det är en fantastisk känsla!! Jo jag kommer ihåg det. Fast det var iaf sju år sen det hände!! Jag grät när jag gick ut från Lindex med en topp i stl 36!! (TRÖST: 36:or var större förr)Kommer ju aldrig att hända jgen men jag kommer att lipa lika mycket om jag kommer i en 40:a nångång. GRATTIS Malin!KRAM

2010-07-14 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0