J*vla kärring.....

Va på badet idag och gick där med mina barns kusin på 2 år, då kommer en äcklig tant fram och frågar om det ör mitt barnbarn!!!! Jag bara titta på henne och skrattade att nej..... då okejade hon bara men då högg jag en kniv i ryggen på henne och pekade mot Miras vagn, där i ligger min dotter.... Hon blev tyst och jag gick...

GRRRRRR Inte f*n ser jag ut som en mormor?????? Eller????? Fan va dum jag kände mig men det var nog värre för henne. I really hate her!!! Men ledsen blev jag faktiskt mest.





Kommentarer
Postat av: Veronica

Mäh...?! Va?! Hon måste ju har varit lite dement eller så?!? Jösses!?

NEJ du ser INTE ut som en mormor!!

2010-07-08 @ 20:48:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0