Kalla mig gärna för en idiot..

Jag lovade min syster att inte berätta detta för någon men jag bjuder så gärna på mig själv...

Jag blev så j*vla förbannad på Ikea när jag kom hem och upptäckte att idioterna hade gett mig fel artikelnummer och gett mig blåa luckor istället för vita, suck, bara så typiskt dom!!! SÅ dagen efter var jag på ett förbannat humör och åker iväg till Ikea igen och va på hugget för att klaga ordentligt. Väl framme vid disken så frågar tjejen som jobbade där, Har du provat att ta av skyddsplasten på luckorna???

Öööööööö jag åkte hem och bestämde mig för att aldrig åka dit igen, så mkt skämdes jag...

Idiot det är jag det...

Kommentarer
Postat av: Linda T

STORT LEENDE Skönt att du kan bjuda på dig själv och dela med dig! Hihi!

2010-07-02 @ 14:06:31
Postat av: Petra A

Hahahaha men söta du! Du får glädja dig åt att dom fick en härlig story till fikarummet! Du får gå utklädd nästa gång. ;)

2010-07-02 @ 18:34:08
Postat av: Ellen

Men Malin då.... Hahahahahahaha..Hm..Kanske bäst att du kollar synen igen??

2010-07-03 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0