Nu ska vi va lyckliga, det är semester!

Jaha första dagen Fredrik är ledig. Vilka stora färväntningar man har på semestern tillsammans! Åh vad mysigt det ska bli, Åh vad vi ska hinna med att göra saker, Åh vad allting ska vara perfekt...

Men tiden går förbannat fort och vi är inte vana vid att ha så mkt tid tillsammans, semestern är verkligen en prövning för förhållandet! Och speciellt när man ska bo på en camping med tre barn i två veckor. *ryser*
Vad ger jag mig in på`???? Varför välja detta när man kan åka på charter med all inclusive?

Äh det blir nog skitbra eller blir det som "Vi hade i alla fall tur med vädret"



Idag blev jag förbannad på mig själv! Vi har massor att göra och som vanligt så har Fredrik jobbat mkt samtidigt. Så idag skulle vi ÄNTLIGEN hinna med lite fixning av diverse, nä då skickar jag iväg Fredrik att spela golf med sin chef och bjuder till och med in honom på middag... Suck... Snäll så att jag är dum! Typiskt mig, och var va alla nu när det var jag som behövde hjälp?


Kommentarer
Postat av: Petra A

Förlåt, vi visste inte att du behövde hjälp ;)

Du måste lära dig att BE om hjälp och faktiskt ibland att KRÄVA hjälp.

2010-07-20 @ 09:21:58
Postat av: Jeanette

Det är inte lätta alla gånger och jag är ofta som du! Däremot har jag lärt mig att ställa lite högre krav på min omgivning för annars haverar allt ;-)



Vad har ni för husvagn? Ser iaf jättefin ut? Ska lägga ut lite bilder på min sen när jag har gjort iordning den och alla saker är på sin plats ;-)



Puss

2010-07-20 @ 12:26:06
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0