Pinsamma vuxna, skärp er för f*n

Herregud, var på Sjöbo marknad i kväll. Visst ska man få ha roligt, dricka sig lite lullig, skratta högt och vara allmänt störig för nyktra människor. Men inte f*n behöver man skrika, gorma och bete sig som att det är första fyllan? Det kom ett gäng på 10 personer som gjorde mer oväsen än alla ungdomar tillsammans på marknaden. Jag skämdes på deras bekostnad! Fy f*n vad pinsamt!!! (Lika pinsamt som alla mina svärdomar....)

Idag var min dotter för söt, jag fick ärva kläder av HENNE!!! Hon brukar få alla mina som jag växt ut men nu fick hon ge tillbaka lite.

Usch vad min blogg är tråkig och oläst för tillfället, vet inte vad det är, värmen och trötthet kanske? Ingen som vill sitta vid datorn sånna härade dagar!


Kommentarer
Postat av: Petra

Tror nog också att det är värmen som håller folk borta från bloggarna. Och du ser charmiga med att bara få snusa och nusa är ju att mån annan än jag får ta nätterna. Då susar jag söt. Eller borde göra iaf. Du vet ju, småbarn små bekymmer stora barn........

2010-07-16 @ 00:07:12
Postat av: Petra

Vilken sanslös stavning det var i det inlägget;) Sorry , måste vara värmen det med

2010-07-16 @ 00:09:15
Postat av: Camilla

Håller med absolut har det med värmen att göra :)



Men ack ja...det är helt galet vad folk kan bete sig :)



KRamar

2010-07-16 @ 12:48:27
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0