Är ihop med en arbetsnarkoman!

Han är duktig min älskade sambo. Han jobbar och sliter och hjälper alla andra men glömmer fullständigt bort sig själv stackarn! Och han blir aldrig sur över mitt tjatande och gnällande.

Men det är lätt att bli sur emellanåt när man har en partner som tycker om att arbeta. Jag kan inte riktigt förstå honom, för så glad för att jobba är inte jag i alla fall! Jag gillar mina lediga kvällar och helger. Jag gillar min semester. Jag är lite avundsjuk på hans ork! Han är handikappad men gnäller aldrig! Ringer ngn så står han givakt och redo för tjänstgöring.

Det jag blir lite irriterad på är att där inte så ofta står ngn givakt för hans del.. Och han glömmer att jag fortfarande är nykär och vill ha honom hos mig dygnet runt helst. Så är han så taskig och åker till jobbet, fy honom! Han gör det för vår skull att vi ska ha det så bra som möjligt, men utan honom är inget bra alls..

Älska!





Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja vilken ork han verkar ha! Men jag tycker du verkar riktigt flitig du oxå som sagt!

Vad har han för handikapp?

2010-06-29 @ 19:28:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0