Deppig...

Ingen alls kul dag idag, lite deppig och nere. Jag blev så glad att det regnade i morse för att då skulle jag bara kunna få lov att vara. Inget bestämt eller så, GOTT. Men jag har lite mörka moln över huvudet och känner mig en smula olustig. Mira är bebisen från Hell just nu med. Då kom jag på det...
SEPERATIONSÅNGEST såklart! Jag är lite nere för att jag slutat amma och Mira känner säkert av det. Jag får inte vara en halvmeter ifrån henne och hon vaknar flera ggr på natten, Svårt och jobbigt nu.. Säkert så att hon med har seperationsångest, det är en stor förändring för oss båda

JAG VILL TRÖSTÄTA!!!

                                                                   ♥Ett minne blott....


Kommentarer
Postat av: Petra

Usch ja det är så jobbigt med separationsångest! Klart att du vill tröstäta men du ta ett glas mjölk och NJUT ist!

2010-06-08 @ 09:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0