Fest och ont i huvet... Ojojoj de va längesedan!

Nu är denna gamla kvinna trött och sliten.. Men jisses vad roligt jag haft. Jag va på G igår, sprudlande glad och lycklig i hjärtat!! Lite champange gjorde nog susen, och sen se alla ungdomar som festade smittade väl av sig. I still got it ;)

Tänk när man själv tog studenten.. man trodde att man var vuxen och hela världen låg framför ens fötter, sen vaknade man...

Jag får skriva mer en annan "piggare" dag för nu orkar jag bara ligga i soffan och glo.. Tyvärr kan jag inte svepa i mig en massa onyttigheter för då blir inte matångesten ngt bra. Men det är himla kul nu och motivationen har kommit tillbaka, mkt för att många påtalar min viktnedgång nu och säger att det syns, lovley!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0