Gnällkärring!!

Det va ju inte klokt vad jag gnäller, får ta och skärpa mig!!!! Förlåt.. ska ta mig i kragen och bli lite mer gladare än vad jag känner mig just nu.

Får väl börja med att slå mig själv på axeln och säga BRA JOBBAT, -1 KG!! Då har jag inte tränat ngt, varit ute och promenerat en massa, bara ätit rätt typ. Så nu är vi 11 kg fattigare på kroppen.
Men då kommer surtanten in med sina tramsiga deppiga tankar.... Ska jag behöva hålla på såhär hela livet att äta inom points??? NÄÄ jag vägrar, jag orkar inte. Suck, kämpar jag som en idiot nu för att allt ska rasera sen?

Så ska jag gnälla av mig om en sak till sen ska jag inte gnälla mer...
ÄLSKADE BARN ni är underbara!!! Men er mamma behöver nog lite semester från alla rutiner, matlagning m.m... Står mig upp i halsen just nu..

Så nu ska det bli samma glada idiotiska blogg som innan, jag ska bara plocka upp mig från jordens undergång först ;)




Kommentarer
Postat av: Veronica

LÅTBLI MARÄNGEN!!!



Du behöver inte räkna points hela livet, du behöver bara ha skaplig koll, röra dej o vara "duktig" till vardags för att hålla vikten (hoppas jag!)

Men om du märkes att det drar iväg igen kan du ju räkna en period igen... =)



Kämpa på nu! Du är jätteduktig!!

Kram

2010-06-09 @ 14:31:37
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

A men då var du nog värd marängen då... ;) Hoppas du njöt av den! =)

2010-06-09 @ 15:46:30
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig du är!!

Vet hur du menar..när jag var med i vv så gav jag upp efter ungefär -10kg just pga de tankarna..idag ångrar jag att jag inte fortsatte till målet..

Du kommer klara det Malin!!!

2010-06-09 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0