Jag har hamnat i HIMMELRIKET

Vilken upplevelse!! Jag är lycklig, jag och Cornelia bakade Macarones idag och jag har ALDRIG smakat så goda kakor i hela mitt liv! Dom slår t.o.m Fredriks mammas biskvier! Det är recept från Leilas mat på tv4. Cornelia gjorde dom goda röda med hallon och jag gjorde hasselnöt och chokladreceptet. MUMS!!!

 


Inte alls så fina som dom proffsen gör, men säkert lika goda!

Idag har jag absolut ingen röst alls, vilken kris! Familjen njuter säkert av att slippa höra min gapiga stämma. Snacka om Karma, jag skämdes igår för att jag pratade för mkt på promenaden med Alexandra, humm... nu fick jag så jag teg (å j*klar va det lät bra)

Köpte en underbar kruka idag och fixade till den lite. Spansk mossa och lite pärlor kan göra susen!


Kommentarer
Postat av: Petra A

Men åh vad gott och åh vad fint!!

2010-06-19 @ 21:47:16
URL: http://peaz-peaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0