Nu ska det bli ordning på skithuset!

Jag har inte lust att sitta där och glo och reta mig varenda gång! Så idag åkta jag till IKEA och inhandlade attiraljer till en billig förändring. Men typiskt nog kom jag hem med bebisblå luckor, grrrrr irriterande. Så tillbaka i morgon igen och byta. Så ngt resultat kan ni inte få men dock en före bild.


                                                              Huu vad läskigt!!!

Jag började även spackla uterummets "inneväggar" och spackla ett litet bord jag ska ha bredvid sängen istället för ett vanligt nattduksbord. Suck vad jag ska hålla på.... Idag var vi på Jysk, Babyland, Bahaus, Ikea, Biltema och jag lever...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0