Träning ÄR skadligt!!!

Ja nu har jag beviset! TRÄNING ÄR SKADLIGT!

Jag fick ett ryck i kroppen, jag började skaka och darra, kroppen skrek, JAG VILL UT OCH GÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Hu vad läskigt!!!! Men jag fick ju följa med ut i skogen, och jag fick gå fort, nästan halvspringa :O!
Det blev ett väldigt högt tempo i 1 timme och svetten den lacka! Det är ju inte klokt!!!
Så när jag kom hem kände jag det, känslan av HALSONT!!! Och samtidigt kom nästäppan!! Se det hade aldrig hänt om jag inte gett mig ut på springpromenaden!
Så en varning till er alla, ta kontroll över er kropp när den vill ut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ajdå! Det lät mindre bra! Men kanske fick den bryta ut och det kanske var lika bra också, om förkylningen ändå skulle komma liksom. :-) Krya på dig! Sov med en halsduk eller sjal på dig om halsen, tycker jag förkortar onttiden markant!



S

2010-06-03 @ 09:28:18
URL: http://nedivikt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0