Trött på detta...

Jag ska erkänna, jag är en dålig människa i mina egna ögon. Jag åt godis igår, MASSOR! Men det var inte ett dugg gott och vi fortsätter med godisförbudet till nyår är vi överens om jag och min sambo. Jag fick inte dåligt samvete i allafall men jag glömde att njuta när jag åt.. Men min motivation är NOLL! Jag behöver lite unna mig dagar nu för att gå på det igen!

Vi hade en väldigt trevlig midsommar, med MASSA mat, ost och god dryck. Klart man ska få äta när det är sånna speciella dgr. Jag drack en efterlängtad Irish coffee med MUMS!!!!!

Idag har jag målat klart vårt uterum och ställt fram min nyinköpta fina Buddha. Vet ni att man ska ha den så att det är det första man ser när man kommer till ett hem, annars bringar det ingen lycka.

 Äntligen ordning!

 Lycko Buddha? Där sitter han och gömmer sig


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men man måste bara få unna sig lite svullodagar också!! :) Jag har lördagar till det, fast nu under midsommar blev det förståss lite mer ;)



Vad fin Buddha ni skaffat! Vi har två guldiga inne... Men jag visste int att de skulle vara det första man ser :) Det hade vi visserligen i lägenheten. Fast nu står den ena i sovrummet, vilket jag också hört att de inte ska vara... men.... Och den andra står på en hylla med en massa böcker... Hujj blev kanske lite mycket svammel nu..ha ha!



Massor av kramar på dig!!

2010-06-28 @ 10:50:53
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med inredning! :-) Det är alltid roligt att pyssla. Jag har själv unnat mig en del över midsommar och jag hoppas att det i alla fall inte leder till direkt viktuppgång! Kanske kan du hålla ut några dagar? Unna dig lite men inte några alldeles överdrivna mängder onyttigheter? Eller satsa på att bara hålla vikten ett tag... varken upp eller ner. Sen kanske inspiration kommer efter ett tag igen. :-) Kanske leta upp något nytt recept att laga?



Hoppas du hittar inspiration, gör du det inte just nu överlever du ändå, så är det faktiskt. :-)



Ha det fint!

2010-06-28 @ 13:32:16
URL: http://nedivikt.wordpress.com
Postat av: Veronica

Fasen vad du är kreativ o duktig! Fint blir det oxå!

Klart man få ha lite unna-sig-dagar ibland!

Tänk på att du faktiskt gått ner 10 kilo! Det är väldigt mycket!!

2010-06-28 @ 20:09:22
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Lisa ♥

Men oj, så fint! Tycker det är fint med en liten budda..hihi. Låter som att ni hade en himlans trevlig midsommar. Själv pendlar jag mellan skratt och gråt efter min väninnas bortgång, som du redan vet. Men midsommarafton blev jättehärlig ändå, trots en del tårar.

2010-06-28 @ 21:57:58
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0