Välkommen nya följare!

Hoppas att du kommer att trivas!

Tack för all peppning i föregående inlägg, jag har svarat till er alla som en kommentar. Det är er godingar som jag behöver just nu!

Idag har varit en bra viktdag! Jag har varit på midsommarlunch på min mammas jobb och lyckades hålla mig inom pointsen (förutom kladdkakan jag åt, men ingen såg så då räknas det väl inte??). Jag fick en fin komplimang idag, det var en som inte kände igen mig, tjohej!!! Vi satt ute och åt årets första jordgubbar och då kom jag ju på att mums, detta är godis om ngt!!! Detta kan jag överleva på en hel sommar!

Vi var ute en runda jag och sötaste dottern men hamnade på flera ställen för att prata med en massa mysiga männsikor. Jag fick ett erbjudande om att få sälja mina snuttisar i en butik med!! KUL! Så nu har vi att göra.

Nä nu ska denna tjockisen slänga sig på soffan och njuta av ngt tråkigt på tv:n och fundera på vad sambon menade i sin kommentar igår... Vad tror ni det är? Jag ska slänga i mig en tallrik med god melon med, samma där, GOTT!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0