Hämmad...

....av mig själv!!

Hur dumt är det? Mitt sätt att se på mig själv gör att jag tror att alla ser så. Jag ser bara en tjockis i spegeln. Så mkt som jag väger nu vägde jag när jag födde Cornelia och då hade jag gått upp 27 kg!!

Jag vill inte gå ut, jag vill inte träffa gamla kompisar för jag skäms. Inser ju själv hur löjligt det är, men så hemskt är det just nu! Alla säger att jag är så fin och vacker ändå, men jag vill själv känna det med.

Idag har jag jobbat och har världens huvudvärk, så ingen promenad idag. När jag satt i bilen på väg hem fick jag en konstig känsla, JAG MÅSTE UT OCH GÅ!!! Hoppsan sa, inte likt mig precis. SKa verkligen försöka bli av med skallebanken och i alla fall komma ut en liten runda. Jag fuskade i min en "chokladboll" idag när jag fikade med min älskade sambo, och jag har inte ett dugg dåligt samvete för jag var värd den så duktig som jag varit och jag hade points till den med . *klapp klapp på huvet*
 
                                               


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja precis- har man överblivna points så har man! Det gjorde du rätt i. Smakade säkert underbart också.

2010-03-17 @ 22:22:56
Postat av: sara

Fina du! Att vara nöjd med sig själv är viktigt och jag tycker att du ska vara STOLT över att du bestämt dig för att förändra det som du inte är nöjd med. heja malin! men DU, den du är och det som gör att dina hjärtan (och jag) tycker om dig sitter inte I dina kilo :-)



KRAM

2010-03-18 @ 08:13:10
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0