Kalas för storasyster! HIPPHIPPHURRA!!!!!

Guuuuud vad jag berömmer mig, men jag måste det!

Va på kurs idag på almega som handlade om alla lagar och regler för ledigheter. Jisses vad det är skoj! Så nu har jag suttit och anmält mig till diverse kurser på högskolan. En sommarkurs i arbetsrätt och en kurs till hösten i P
psykologi: Rekrytering och urval av personal. Håll tummarna!!!! Har ju en del i bagaget som jag tror kan hjälpa mig.

Idag var det kalas för syrran som fyller 25 tror jag *visslar*. Nä hon fyllde mer, men det låter så bra med 25 för då skulle jag vara 19! Jag tog med mig egen smörgåstårta på¨grund utav mjölken. Och det var faktiskt skönt, jag kunde ju räkna ut exakt vad jag åt ju!
Det var supersmarrigt! Jag tog tonfisk och majonäs (inte mkt....) som röra och MASSOR av räkor. Jag hackade två äggvitor och skippade smöret. Där var ett par som gärna hade satt tänderna i den, men den va min min min!
Vi gick till kalaset så¨bilen fick va hemma. SKÖNT!!!

                                                                            


Kommentarer
Postat av: ludde

haha tackar endå! :) kramar

2010-03-19 @ 18:31:29
URL: http://luddegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0