Melodifestival

Stackars sambo.... Jag hade bestämt mig! Jag skulle äta chips idag!! Det är ju faktiskt final i melodifestivalen! Finns ingen bättre ursäkt ju! Man kan inte titta på det utan chips!!
Så jag skickade sambon på uppdrag "hitta Less fat chips". Han letade i tre byar men tji den... Och jag som hade planerat hela dagens mat efter kvällens chips intag! Vilken besvikelse...
Men jag gjorde de, jag åt vanliga!!! Nån måtta får det vara på lidandet!! Och GOTT va det! Jag åt inte massor som jag brukar och när vi plockade undan skålarna med rester hällde jag över popcornkrydda med mjölk i på allt. Då kan jag ju inte äta det mer och det finns ingen risk för att jag gör som jag brukar på söndagarna, äter upp allt....


Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe stackars Fredrik ;) Men du fick iaf njuta av både chips o lammkött :)

2010-03-14 @ 11:16:19
Postat av: Helen

Men vilken bra idé att slänga på krydda som du inte tål! Hrmm....vad ska jag slänga på?



Duktiga du som motionerar. Måste ta tag i det i veckan. Men jag har i alla fall gjort 12 matlådor idag :-). Nu finns inga ursäkter när jag känner att jag skulle vilja kasta i mig ngt jag inte ska ha.



2010-03-14 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0