Symässan och lördagsgott!

Idag bar det av till Symässan i Malmö. Det var vi och massa andra tanter där. Männen var lätträknade och säkert inte där frivilligt!
Där fanns väl ínte så mycket att handla men lite blev det. Hittade en favorit som hade underbara tyger, Tyger & Ting.

Tyg till kuddar som Cornelia ska ha


Lite blandat "godis" att göra smycken av.

Maten då.... Ja det var ingen höjdare idag. Varit så duktig hela veckan men det är inte lätt när man ger sig iväg. Jag känner att det hindrar mig så mkt med mjölkfritt. Samtidigt som att det räddar mig från att äta onödigt.
Åt väl ganska okej till maten men åt chips på kvällen sen. Äh, lördag ju....

Kommentarer
Postat av: Helen

Nej maten var katastrof idag....hade 19 kvar när det var middag idag! Det kvittade hur mkt jag åt så fanns det kvar. Var tvungen till att äta en näve chips....så typiskt...

2010-03-28 @ 00:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0