Tanken på mat..

.. hela tiden gör mig tokig!

Vad ska jag äta idag? Vad får jag äta? Räcker min points? Äter jag tillräckligt med points? Och när f*n ska jag hinna med att motionera?

Det dåliga samvetet gnager hela tiden inom bords. Ja, jag har ätit mig till mina extra kilon själv. Det är ingen hustomten som sitter i min mun och tvingar mig att svälja, eller tvingar mig att öppna skafferiet för att se vad jag kan trycka i mig. Allt som finns är ju ätbart och finns det inget så kan man ju alltid baka ngt gott...

Det som är jobbigt är att jag måste både tänka på vad jag får äta men även att allt ska vara mjölkfritt. Mycket att hålla reda på..

Bläää kan jag inte bara få vara smal och snygg som alla andra? Jag tror att det skulle göra mig lite lyckligare ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Du kan få några points av mig.....hinner för f..n inte göra av med dom....



Motion behöver man inte egentligen. Bara små promenader räcker.



Good luck! Du fixar det. Till sommaren kan vi gå frm på stranden som små streck ;-)

2010-03-12 @ 22:47:18
Postat av: sara

sötisen!jag hejar på dig mot ett hälsosamt liv. vad gäller vikten skiter jag i, du är alltid VACKER!



men en liten fundering, om du hann baka innan så hinner du kanske med en prommis nu ;-)



PUSS

2010-03-17 @ 01:12:04
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0