Är vågen sönder???

Jag har varit borta i ett par dagar och inte kontrollerat maten ngt vidare. Jag förväntar mig absolut att det står att jag MINST gått upp 100kg när jag ska kolla hemma. Så med ångest och magont ställer jag mig där, andas djupt, blundar och sneglar med ena ögat -1 kg!!!

Vågen kan inte fungera!! Det är helt omöjligt ju!

Men men jag sprang i backarna i Finspång så jag fick ont i baken så det är kanske dit vi måste flytta för att jag ska nå mitt mål till en smal snygg och attraktiv kvinna (i mina egna ögon)!

Tror att jag har behov av att ta på mig min tröja jag köpte i helgen...


Kommentarer
Postat av: S

Fastpulversoppor är skitsmidigt till frukost!!! :-) Och som mellanmål på eftermiddagen. Och så är de goda, tro det eller ej.

2010-05-17 @ 12:32:33
URL: http://nedivikt.bloggpress.com
Postat av: Anonym

Härligt! Grattis!

2010-05-17 @ 15:41:00
Postat av: Helen

Absolut inte omöjligt! Din fettförbränning är på topp för att du varit så duktig under lång tid.Bara att gratulera! Duktiga du!!

2010-05-17 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0