Bilen var full men plånboken tom på vägen hem!

Äntligen hemma efter ett par dagar i Norrköping. Jag blir alltid fattig när jag är där för då springer vi i stan och jag har ju mina favorit affärer...
Vi fick iofs ett litet tillskott i kassan av sambons mamma så det känns inte så hemskt, men visst får man alltid dåligt samvete när man handlar saker!



Och för att det inte ska verka som att jag handlat alldeles för mkt tar jag kläderna i ett eget inlägg.. Smart va?
Idag ska jag börja fixa med Miras bokstäver som jag köpte där uppe med.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oh vad fina saker du köpt!!



Sv: Va go du är! Puss på dig bästa goa du ;-)

2010-05-16 @ 12:05:08
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag vill också har fina burkar........

2010-05-16 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0