Hate Biggest loooooser!!!

Men va f*n!!! Kollar man på det skitet så har en person gått ner 7 kg!!! PÅ EN VECKA! Och här har jag hållt på i all evighet för samma resultat!
Vår viktväktarcoach (eller vad man kallar henne) sa att dessa personer äter endast 1100 Kcal/ dag och tränar i sex timmar! Det är ju sjukt ju! Man kan ju inte leva så hela livet. Hur blir det när dom ska börja arbeta och hämta/lämna barn, städa och allt annat?

Jaja.. lite avundsjuka kan jag nog kalla det för, men jag har inte samma möjligheter som dom, men jag har inte heller samma övervikt.


Det ska jag börja en svensk version av programmet och jag hade inte tvekat att vara med, men jag hade aldrig klarat mig utan familjen!



Kommentarer
Postat av: Martina

Låter inte 11 kcal lite väl otroligt? Finns väl ingen som orkar ens kliva upp om man äter så lite. Tyckte det verkade som dom fick lära sig äta rätt och sen träna massor i det programmet. Har också sagt många gånger att jag skulle vilja va med. Men har ett problem, vill inte väga mig i TV.. =)



Tycker du kämpar på bra i VV, och man ska ju inte gå ner mer än 0,5-1 kg per vecka, så du håller bra tempo.. =)

2010-05-05 @ 21:11:35
Postat av: Malin

Tina, sorry... 1100 Kcal såklart! Nollorna sprang iväg och gömde sig.



Tänk vilken chans för dig att vara med där!!! Synd att du är en fegis ;). Och tack <3

2010-05-05 @ 21:41:02
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min älskade ;( lillgrabb sa häromdagen:

Mamma jag tycker att du och mormor ska vara med i det programmet!!

Varför då, svarar jag lite halvbarskt!

Jo men ni är ju mor och dotter (programmet var ett sånt där dom var med i familjepar)

Men Kasper, du ser ju att dom som är med i det programmet är JÄTTEtjocka, säger jag lätt desperat.

mmmmm..................joooo.................fast mamma du ÄR rätt så tjock nu faktiskt! Så säger han med en liten pojkklapp på min mage!

Snacka om att kvällsfikat vände i magen!

Barn och deras förbaskade ärlighet!!

2010-05-11 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0