Kinamat och chips!

Lillan har varit gnällig och sjuk hela dagen så jag har mest suttit med henne i knäet. Så fort hon har slocknat har jag gjort det samma! Helt slut efter gårdagens och nattens övningar.

Eftersom det inte blev ngn mysmiddag för mig och F igår så fick vi mysa med alla barnen idag istället, så det blev att hämta Kina mat och lite chips. Igår när vi var på Macedonkan och jag fick ångest sa F en klok sak när jag beklagade mig över att vara tvungen att äta sånt skit, Men herregud är inte detta en krissituation? Någon gräns finns väl för viktväktandet. KLOK DU ÄR HJÄRTAT!! Så åt vi lite mer idag med...

Nu hoppas jag på ngn timmes sömn..

Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Han är go din lille sambo.Undrar så när han ska fria. Ludvigs band ska ju spela på bröllopet vet ni väl och det måste ske innan STen åker til USA i augusti....;-)

2010-05-09 @ 23:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0